28.5.2012

Starships were meant to fly

Oltiin eilen Jonnan mökillä korkkaamassa uudistettu rantasauna. Ihanaa ku saunan ikkunasta näkee suoraa aavalle merelle ja aurinko kimalteli vedessä :) ♥ niin kaunista. Kyl oli ihanaa istua siinä ja kattella merta ku saunasta tultiin vähä jäähyilee välillä. Suunniteltiinki jo vähä uutta reissua sinne kesällä sitte ku Jonnallaki kohta alkaa loma :D vois olla hetkisen pidempää ja nauttia :) 
Saunomisen jälkeen käytiin sit viel vähä soutelemassa. Lisää fiilistelyä siinä ku oltii vaa vähä aikaa hiljaa ja kuunneltii ku vesi liplatti venettä päi ja airoista tippu pieniä tippoja veden pintaan. Ah. Ne hetket :) Kesä.
Tänään käytiin sit Jonnan kans kaupungilla etsimäs sille viikonlopuks juhlavaatteita. Käytiin samalla hakemas mulle Vapaa Valinnasta uus hiusväri. Siellä sit joku heppu tuliki yhtäkkii meidän eteen ja sano "Moi." Katottiin molemmat hölmistyneinä siinä toisiimme ku kumpikaan ei sitä tuntenut. No sepäs sit alko kertomaan meille et ollaan kuulemma mielenkiintosen näkösiä ja kyseli että mitäs me ollaan ostamassa. No hiusväriä joo mulla oli se purkki siinä kädessä :D Ni kaveri totee että "jaaha, nii alkanu vähä toi tyvikasvu näkyy?" ...... Joo kiitos tiedän ei sitä tarvi mainita :D hahah! Mitä ihmettä. Sitte se katto että mitä väriä oon ostanu ja totes että "taas mustaks?" ööh. joo.. :D noo kaikkee muutaki se siinä sit jutteli outoja ja yhtäkkii se katto mua ja sano että " mä veikkaan et sä oot varmaa 17. vuotias" Heijee. :D Eipä menny ku neljällä vuodella pieleen kaverilla! Empä nyt sit tiedä et pitäskö olla imarreltu mut en kyllä ollu :D Sekasin se oli mut samapa tuo :D hahah. Ainii ja kysy se vielä mm. et saanko jotain alennusta siitä väripurkista. Oikeesti whattaaa fff..? :D 
siinä mun ostokset :) näillä valmistaudutaan viikonlopun juhliin ;D hah.
 Mut eipä mulla tällä erää muuta ollu!

 Terveisin Milla 17.v Kohta värjään hiukseni, ja mustaksi. taas.

2 kommenttia: