26.8.2012

Läksiäiset

Perjantaina vietettiin (ainaki mun mielestä) onnistuneita läksiäisiä. Yllätyin lahjojen määrästä :D kaikki oikeesti toi jotain enkä todellakaan odottanu sellasta. Ihanat ♥ Oltiin siis meillä ja tästä suunnattiin sit myöhemmin mihis muuallekkaan ku Paviin :D Vedettiin siellä sit poikien kans karaoke esitys Tom Jonesin Sexbomb kappaleesta.... Vielä viimisen kerran kunnolla ;D hah. Nellyn kans myös tanssahdeltiin vaikkei siel ketää muu sitä tehnykkää :D Mulla oli ainaki kivaa :) Valomerkin jälkee suunnattiin sit kuitenki vielä myös Cabarettiin missä oli vaahtobileet menossa. Sellasia en ollukkaa koskaa kokenu eikä tarkotus ollukkaa sinne vaahtoo mennä mut sietähä mä sit lopulta itteni löysin :D Kotona peilistä katto uitettu koira :D 
Sain tytöiltä ihanan rannekorun mihi ne oli kaiverruttanu nimikirjaimensa ja mun lähtöpäivän :) Serkulta sain selviytymispaketin mist löyty mm lontoon kartta johon se oli merkannu shoppailupaikat ja nähtävyydet valmiiks ja löytyhä siitä sit viel mm. marianne suklaata, kuulemma ettei äiti pääse unohtumaan (äidin nimi siis ;D). Sain tosi paljon suklaata ja yli litran viinaa sekä jotain japanilaista sakea :D että näillä mennään!

Oon tässä lueskellu englannissa olevien au pairien blogeja ja jännitys vaan nousee! Apua! Huomenna (oho hups mitäs se kello jo onkaan...siis tänään) pitäs käydä vakuutusyhtiössä ja sensellasta. Olis myös hammaslääkäri edessä jaiks. Nyt oon sit kyl vääntäny itkua jo joka päivä et jos joku sattuu tän viikon aikana näkee mut jossain tuolla itkemässä ni ei tarvi ihmetellä :D viimistä viedään.Wow !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti