25.9.2012

Housewarming party and rainy weekend

Perjantai käynnisty kivasti sillä et päästiin Idan kans seuraamaan pikku accidenttiä.. Seisottiin aamulla liikennevaloissa keskustassa ja ootettiin et ne vaihtus kun kuulu yhtäkkii takaa kauhee pamaus. Siinä sit makas maassa joku 50-60 vuotias mies joka oli siis ilmeisesti pyörtyny tai jotain muuta vastaavaa ja tää jäätävä pamaus lähti siitä kun sen pää iskeyty siihe katuun! Apua se ääni soi edellee mun korvissa.. ihan hirvee! Yks nainen siinä sit alko heti soittaa ambulanssia ja tää mies oli tajuttomana eikä vastannu mihinkään kysymyksiin.. ei ees nimeään pystyny sanomaan.. Se oli ihan suorilta jaloilta kaatunu siinä mun takana maahan pää edellä. Lopulta ku ambulanssiki tuli paikalle ni se oli palannu tajuihinsa mut pää näytti aika pahalta :( Toivotaan ettei käyny mitenkään pahasti! Jatkettiin sit matkaa kielikouluun ja käytiin myös kahvilla ja näytin Idalle Blockbustersin (josta saa vuokrata ja ostaa leffoja ja pelejä) koska sieltä saa Candy Kingin irtsareita :D
Perjantai illalla sitte käytiin O'nealssissa yksillä.. mut kaikki oltiin niin väsyneitä et ei kovin kauaa siellä istuttu.. tai no minä ainakaan ku menin vähä myöhässä. Lauantaina mulla oliki sit taas herätys ja lähin jälleen lontoota kohti jossa kävin zekkaamassa Camdenia ja sieltä tubella seikkailin johonki muualle keskustaan..en osaa sanoa että mihin koska mulla ei oo edelleenkään hajuu missä olin :'D noh ei se mitää löysin kuitenki kengät ja pari paitaa.. :D Sain hetken kävellä ja ettii jostain lähintä undergroundia ja ekana tuli vastaan tottenham court road josta sitte soitin Annille joka neuvo mut siitä eteenpäin :D  Nähtiin Finsbury parkissa ja käytiin kaupassa ostamassa vähän juomista yms ja sit mentiin bussilla siitä Annin ja sen kämppiksen Annien luo jossa oli ohjelmassa siis tuparit :) Kämppä oli kiva ja ihmiset myöskin! :) Olin vähän vaan lame ja menin nukkumaan jo sika aikasin koska olin ihan poikki ja ei ollu mikään paras mahdollinen vointi :/ plaah. Mut ens kertaan! :D
Aamulla lähettiin Annin kanssa samaa matkaa keskustaan, mä lähin Stratfordiin kattomaan euroopan suurinta kauppakeskusta Westfieldiä. Ihan kiva mesta :D tuli sieltäki jotain shoppailtuu.. ostin mm hennesin home osastolta nyt sit tuikkukippoja joissa palaa kynttilät tälläki hetkellä :) jee. Sunnuntaina sato koko päivän mut eipä se mun menoo haitannu siellä kaupoissa pyöriessä.

 Maanantai jatku myös samalla sateella. Olin ihan sika väsyny ku ei sit viikonloppuna tullu kunnolla nukuttuu.. Onneks mun ei sit tarvinnu heittää tota poikaakaan kouluun.. tein sille aamupalat yms perus aamujuttuja ja kun ne lähti ovesta ni menin takas nukkumaan ja laitoin herätyksen 11. Sit leivoin pannarin ja löysäilin vaan :D Tänään oltiin Idan kanssa taas harpendenissa aamulla kahvilla ja siitä tultiin St Albanssiin. Täällä menee niin hermot ku joka aamu/päivä/ilta saa jonottaa tuolla liikenteessä ihan sika kauan! No mut albanssissa käytiin sit punta kaupassa ja 99p kaupassa ja sieltä lähti mukaan kivasti halvalla sitten kaikkee hiuslakasta laastareihin ja karkkiin ja cd levyihin (mulla ei autossa radio aina ihan pelitä ni kiva polttaa omaa musaa), valokuvakehyksiin ja sheivaus höyliin :D  Sit käytiin slug and lettucessa syömässä ku kello oli vihdoin 12 ja jostain sai jotain muutaki ruokaa ku jotain english breakfasteja!!
 Mutta nyt on aika painua jälleen untenmaille! See ya!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti