3.9.2012

Bad luck day?

Tänään ei sit oo ollu ollenkaan mun päivä. Ensi myöhästyttiin 'pojan' kans junasta ku sillä oli parturi, no sit saatii uus aika myöhäsempään ja juostiin sit taas uuteen junaan ni tottakai sit kaaduin siin matkalla kivasti asfalttiin ja käsi auki ja jalkaa haava ja kevyet viluväreet ku kuulin mite kamera kolahti maahan laukussa. Noh siihe tuli sit kiva lommo ja lähti tost 'silmäaukon' (en tosiaa tie näit termei hahah :D) kohdalta pala irti ku se halkes ... :'( kyl se edellee toimii mut silti v'tuttaa! Siinä samassa rytäkässä myös mun tytöiltä saama käsikoru otti vähän damagee, mun on pakko mennä johonki liikkeesee kysyy et jos ne sais korjattuu sen :( No siinä sit kuitenki lopulta päästii keskustaa ja mulla tietty vähä mieli maassa ku käteenki sattu koko aja ja verta tuli. Päästiin kotiin ja mun piti alkaa väsää ruokaa, ja siitä tuli sit pieni paniikki ku mun piti ipadilta kattoo jotain reseptii josta en sit ymmärtäny iha kaikkee ja uus paikka tietty ni vaikee löytää kaikkii välineitä :D Voin kertoa et oli oikeen hiki päällä ku yritin suoriutua! :D Siit tuli sit lopulta kuitenki iha syötävää.. saa nähdä mitä huomisest tulee :D Nooh olin sit muitten täällä asuvien au pairien kanssa jutellu et jos vaikka tehtäs miitti johonki baariin missä tääl on ain maanantaisin ruoat puoleen hintaan. Menin sit junalla sinne ja koska jouduin lähtee vähä kiireellä 'kotoa' nii en tietenkää ehtiny hommata kenenkään puhelinnumeroo enkä sit edes muistanu/tienny kunnolla et miltä ne muut näyttää... En siis löytäny ketään joten päätin sit vaa ostaa siiderin ja istuin yksin siellä jonki aikaa ja kattelin vaa ihmisiä.. paikka oli kyl iha kiva :) Lähdin sieltä sit ajoissa kävelee takas juna-asemalle ku sinne on vähä matkaa.. oivoi :D Ehkä parempi onni ens kerralla!
The Boot on se paikka missä aikasempaa käytiin juomassa lasilliset viinii :D Kiva pikku pubi :)
 Katoin eilen muuten salkkarien uusimman jakson :D jes ne näkyy mulle tänne! Nyt alkaa toi jalka ja käsi särkee sillai et on varmaa aika mennä maate :/ Nighty niiiight!

3 kommenttia: