11.10.2012

I believe I can fly!

Phuuh its raining men ! Tänään on siis ollut kivan sateinen ja harmaa päivä ja nytki vettä tulee oikeen kunnolla. Host äiti tuli töistä kotii ja ilmotti et tää on nyt sit se talvi täällä :D How nice... Pitää lauantaina metsästää kumisaappaita lontoosta! Mulla oli eilen jännä päivä ku auto rupes pitää kivaa ääntä ja jouduin viemään sen korjaamolle. Kiva ku en ikinä ees suomessa oo missään autokorjaamolla asioinu ja mun autotietämys ei ehkä oo ihan parhaasta päästä :D Kertasin vähä kotona sanakirjasta autosanastoo ennenku uskalsin lähtee sinne hah! No onneks tarkistin myös sanan jarrupala koska niistähä se vika sit löyty. Vähä jännitti mennä sinne ja olin pikkasen hukassa. Must tuntuu et ne salaa naureskeli itekseen ku yritin selittää et mun autossa on joku vikana :D No mut ei se mitään nyt pelittää taas! :D Kävelin korjaamolta kotiin ja lähin junalla kaupunkiin. Sitte ku olin  lähdössä kotiin ni tietysti kaikki junat oli peruttu ja ei muutaku taas kävelemään kotiin. Onneks tapasin juna-asemalla mun lähellä asuvan puolalais auppari tytön ja sain siitä kävely seuraa :D  

Tänään kävin lounaalla yhen suomalais aupairin kanssa keneen tutustuin sattumalta pari viikkoa sitten junassa kun olin tulossa lontoosta. Päivään kuulu myös kissanruoan metsästystä ja vähän eksymistä ja myös kissan oksennuksen siivoomista ja muuta sellasta mukavaa hommaa! yäh. Seuraavaks aattelin ihan vaan sytyttää kynttilät ja pistää salkkarit pyörimään.

Ainiin. Tätä me tehtiin maanantaina!
 Kyseessä siis indoor skydiving :D haha oli aika siistii ! Ja kuten ilmeistä saattaa päätellä ni oli hauskaa :D Kivasti posket lepatti! Sit saatiin diplomit et osataan lentää ;D Cool!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti