4.10.2012

Ostoksia

Hello! Ja hyvää torstaita kaikille. Huomenna on taas perjantai :D ihanaa! Yritetään tässä just keksiä et mihi suuntaan lähetää lauantaina seikkailemaan.. tällä hetkellä ollaan vähä kallistumassa tonne Southamptonin suuntaan. 

Koska mulla ei tällä hetkellä ihan hirveesti oo muuta tekemistä ja sain kehotuksen kuvata mun ostoksia niin tässä niitä olis :) Ei toki kaikkia koska osa on just pyykissä enkä niitä jaksa lähtee tuolta kaivamaan :D 
Lompakko, River Island
Aurinkolasikotelo, River Island
Sormus, Primark
Neule, Select
Neule, Primark
Villapaita, Forever 21                                          Huppari, Camden
Topit, Camden                                           Toppi/Mekko, New Look
Collegehousut, Matalan
Tuubihuivi, Matalan


Yökkäri housut, Primark
Laukku, River Island
Kengät, New Look
Aamutakki, Primark                                                       T-paita, Zara
Näitten lisäks oon sitte ostanu ihan perus mustii legginssejä ja pari perus paitaa yms. Että tällästä tällä kertaa :) Nyt meen heittämään uuden koneellisen pyykkiä ja voisin vaikka kehitellä jotain lounasta itelleni.

6 kommenttia:

  1. Oi että toi sormus ja noi buutsit! <3 Myös J.D-toppi (tosin mä inhoan viskiä yli kaiken... :-D) ja pöllömekkoasia kolahtaa, uih.

    VastaaPoista
  2. Jepajee! :) Mä inhoo kans viskii mut oon halunnu tota toppii iha sika kauan :D !

    VastaaPoista
  3. nimimerkillä oksensin selvinpäin kun otin yhden hölän viskistä<3 that's how much i hate it :-D

    VastaaPoista
  4. no en ihmettele! Se o jotai nii järkyttävää :D!!

    VastaaPoista
  5. Jee kolitsit oli sopivat :)Ja näköjään löysit sieltä muutakin :D

    Camdenista ostetut topit on siistejä! Katselin niitä kanssa (£8 2kpl:D) mutta jostain kumman syystä jäi ostamatta. Onneksi sinne pääsee takas ;D

    VastaaPoista
  6. Joo ne oli iha jees jote oli pakko ostaa :D hyvä heittää aamul jalkaa :)

    Mä joudui maksaa noist £20! :D ärsyttää ku siel o miljoonii ihanii niit toppei mut ne o kaikki sitä yht ja samaa kokoo joka ei tietty oo mun koko :( :D (nyt sin salil...)

    VastaaPoista