15.11.2012

twentyone

Noniin menimpä sitten maanantaina vanhenemaan taas yhen vuoden lisää. Hirveetä ku oon aina ihan innoissani synttäreistä mut nyt ei tuntunu miltään. Ei yhtään miltään. Olin jo sunnuntaina ihan masentuneena ku en ollu yhtään ilosella päällä ja maanantaiki meni ihan vaan koulussa käydessä ja sit himmailin yksin kotona.. plaah! :D Lauantaina olis tarkotus sitte vähä paremmin juhlistaa.Viime lauantaina oltiin tyttöjen kans pubissa ja kulkiessani taksilla ekaa kertaa täällä oli kiva huomata et puhut ite paremmin englantia ku taksikuskit.. englannissa. Noh eipä siinä.. :D

Oon ollu jotenki ihan masiksena eikä mikään oo huvittanu lauantain jälkeen. Tiistaina onneks sain kunnolla aihetta hymyyn ja meinasin hyppii täällä ilosta ku mun joulusuunnitelmiin tuli pikku muutos. Munhan piti siis alunperin olla joulu täällä briteissä vaikka kovasti kotiin kaipailinkin. Oltiin sovittu kaverin kanssa että se tulis tänne heti joulun jälkeen jote en sitte kotiinkaa voinu lähteä. Halusin samalla kotiin ja samaan aikaan kaverin tänne eli huono tilanne! Noh tutkailtiin vähän lentoja ja lopulta saatiin kaverin kanssa lennot sopimaan niin että pääsenkin suomeen muutamaks päiväks mut lennetään yhessä takas tänne!  Huippua! Oon niin ilonen että pääsen kotiin jouluks, vaikkakin vaan muutamaks päiväks niin silti!♥
Joulu vaan on joulu, se on vietettävä kotona perheen kanssa!  Oonki tässä koko päivän kuunnellu joululauluja .. :D Ja miettiny mitä sitä sitte ostas lahjaks kaikille kun pääsenkin ne suomeen tuomaan ihan itse :)
Olin sunnuntaina lenkillä ja jäin ihmettelee tota heppaa tässä meiän lähellä? :D Tossa se seisoskeli yksinäs ilman mitään aitoja ympärillä tai mitään? Sit vaan toi sohva tossa takana. Haha voi ei :D mitä ihmettä...

No mutta mä taidan jatkaa nyt edelleen tätä tylsäilyä.. ja ehkä vähän joululaulujen kuunteluakin, enneku haen pojan koulusta. Onneks huomenna on jo perjantai !

4 kommenttia:

  1. Niin ihanaa ku tuut jouluna piipahtaa!! Ilman tylsyyttä ei ois juhlaa, tsemppiä <3 love!! - mother-

    VastaaPoista
  2. Milla täällä on virhe. Tuossa This is me kohdassa on väärä luku. hupsistakeikkaa!

    VastaaPoista
  3. nonii empä oo viel huomannu päivittää ! :D

    VastaaPoista