10.6.2013

Kesäfiilistelyä Brightonissa!

Lauantai kului tyttöjen kanssa ihanassa auringonpaisteessa Brightonissa. Siitä tuli kyl yks suosikki paikka täällä englannissa nyt :) Ilma oli tosi ihana ja ai että sitä rantaa, kesä! Ei tuntunut yhtään kyllä että oltas oltu englannissa. Tiedä sitten miltä se näyttää talvella.. :D Innostuttiin myös Brighton Pierin huvipuistolaitteista ja pitihän niitäkin käydä testaamassa etenkin kun sieltä löyty yks huippukiva laite missä me käytiin pyörimässä jo Winter Wonderlandissa Hydeparkissa hah! Junamatka St Albansista Brightoniin meni yllättävän nopeesti! :)
 Käytiin Nordic Barissa siidereillä. Normaalisti sieltä pitäs saada lonkeroa mut se oli tietty just meidän tuurilla loppu.
Ja syömään päädyttiinkin sit Jamies Italian raflaan jossa päästiin istumaan ihanalle kattoterassille :)
 Loppu aika pyörittiinkin sit siellä täällä ja poikettiin pariin kauppaankin josta löyty esim. toi ehkä maailman söpöin norsu :D ...
 .. ja tietysti innostuttiin vähän kuvailemaan itselaukasimen kanssa..
Oli kyllä niin hauska päivä ja tuli naurettua! Brightoniin voisin lähtee uusikskin käymään mut nyt ei kyllä enää aika riitä. Oon nähny tässä monena yönä jo unia missä oon suomessa :D Ihan hyvillä mielin kyllä oon kotiin menossa vaikka tietty jää harmittaa kun ei ehtiny joka paikkaan mihin oli suunniteltu.. noh ainahan tänne pääsee uudestaan ;)

2 kommenttia:

  1. Sun kuvat on taas tuhat kertaa hienompia kun mun :D Ja mun suosikkikuva on päässyt tännekin hahah ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no eipäs!! :D Voi ei mä voi kyl vaihtaa uude rajatu versio jos tahdot ;D (jos sitä tarkotit)

      Poista